2002 Duben - 8. CESTA K VRCHOLU |
|
Text k vytištění (.pdf 78kB) |
Přehled:
RČ | aktivita |
S |
MZ:S |
V0204-1-D-(1,3) | TRENINK: |
|
? |
1) získání trenera (3) |
40S |
40S |
|
2) získání specialisty na odborku (3) |
10S |
10S |
|
3) treninková motivace: při zlepšení výkonu se rozdíl svemů zdvojnásobuje (1) |
2x více S |
? |
|
vytvoření vlastního treninkového plánu(1) |
20S |
20S |
|
50 schodů se zátěží 4 kg nahoru |
á 2S |
? |
|
50 schodů se zátěží 4 kg dolů |
á 1S |
? |
|
50 schodů bez zátěže nahoru |
á 1S |
? |
|
50 schodů bez zátěže dolů |
á 0,5S |
? |
|
V0204-2-J-(3,4) | TÁBOROVÁ EXPEDICE |
|
100S |
projekt (bez ohledu na realisaci) |
70S |
70S |
|
týmově zpracovaný projekt = premie |
+30S |
+30S |
|
V0204-3-J-(2,4) | TVORBA |
|
400S |
1)zpracovat výtvarně: krajinu, portrét, detail, akci jako: malbu, fotografii a text a to max.2x ( tj.24 výtvorů) |
á 5-10S |
240S |
|
2)výstřižky jako vzory: malba, fotografie, text pro krajinu, portrét, detail a akci |
á 10S |
120S |
|
V0204-4-J-(2,4) | POZOROVÁNÍ A DOKUMENTACE |
|
240S |
1) zdokumentuj malbou, fotografií, textem do ExpeDu zajímavou stavbu |
3x 20-40S |
120S |
|
2) zdokumentuj malbou, fotografií, textem do ExpeDu přírodní objekt |
3x 20-40S |
120S |
|
V0204-5-D-(3) | HLÁŠENÍ REDAKCI |
|
20S/měs |
Zadání úkolů
RČ | aktivita |
S |
MZ:S |
V0204-1-D-(1,3) | TRENINK: |
|
? |
1) získání trenera (3) |
40S |
40S |
|
2) získání specialisty na odborku (3) |
10S |
10S |
|
3) treninková motivace: při zlepšení výkonu se rozdíl svemů zdvojnásobuje (1) |
2x více S |
? |
|
vytvoření vlastního treninkového plánu(1) |
20S |
20S |
|
50 schodů se zátěží 4 kg nahoru |
á 2S |
? |
|
50 schodů se zátěží 4 kg dolů |
á 1S |
? |
|
50 schodů bez zátěže nahoru |
á 1S |
? |
|
50 schodů bez zátěže dolů |
á 0,5S |
? |
|
Za získání trenéra máš 40S, za asistenta- specialistu (např.
učitele z hudebky, nebo tělocvikáře), který ti pomůže s odborkou, máš po domluvě 10S. Můžeš si kolem sebe vytvořit celý "realisační tým", který ti pomůže s výstupem. Super by ovšem bylo, kdyby trenér (ale i schopný rádce družiny) s celým realisačním týmem koučoval celou družinu ( motivace, potvrzování stupňů zdatnosti, odborek, rady v nejasnostech, treningy, pomoc při sebehodnocení atd.) POZOR: NOVÉ PODMÍNKY pro schody (úkol: V0112-2): Treningová motivace: Udělej si vlastní treningový plán (alespoň 3x týdně, 30min): 20S. |
|||
V0204-2-J-(3,4) | TÁBOROVÁ EXPEDICE |
|
100S |
projekt (bez ohledu na realisaci) |
70S |
70S |
|
týmově zpracovaný projekt = premie |
+30S |
+30S |
|
Představ si váš skautský tábor jako expedici, která má cíl, a ten musíš vymyslet. Inspiruj se literaturou, vymýšlej a zapisuj hry a činnosti, které by napodobovaly skutečnost. Navrhni projekt bez ohledu na realisaci. Možná však, že vedoucí tábora některé tvé prvky uplatní. Za tento těžký úkol, který považuj za dlouhodobý, máš max. 70S. Protože přátelská spolupráce šetří energii, iniciuj práci na projektu v týmu a získáš ty i kamarádi, pokud stoupají na vrchol premii 30 S. Celý projekt zapiš do ExpeDu - svého expedičního deníku. |
|||
V0204-3-J-(2,4) | TVORBA |
|
400S |
1)zpracovat výtvarně: krajinu, portrét, detail, akci jako: malbu, fotografii a text a to max.2x ( tj.24 výtvorů) |
á 5-10S |
240S |
|
2)výstřižky jako vzory: malba, fotografie, text pro krajinu, portrét, detail a akci |
á 10S |
120S |
|
Jako člen Skautského čtenářského klubu si připiš 40S, protože četbou získáváš větší schopnost produkovat nápady. V životě se běžně potkáváš s následujícími 4 tvůrčími tematy:
|
|||
V0204-4-J-(2,4) | POZOROVÁNÍ A DOKUMENTACE |
|
240S |
1) zdokumentuj malbou, fotografií, textem do ExpeDu zajímavou stavbu |
3x 20-40S |
120S |
|
2) zdokumentuj malbou, fotografií, textem do ExpeDu přírodní objekt |
3x 20-40S |
120S |
|
Jako člen expedice budeš v expedičním prostoru dokumentovat svoje pozorování přírody, architektury, lidí apod.
|
|||
V0204-5-D-(3) | HLÁŠENÍ REDAKCI |
|
20S/měs |
Šifra: počet S, jméno, přezdívka, stáří, obec. Za hlášení svých výkonů si připiš 20S za měsíc |
KOUČOVÁNÍ ZPRÁVA O EXPEDICI "Vrhneme-li se do něčeho bezhlavě, můžeme to díky náhodě zdolat,
ale vítězství je jako výhra v loterii." "Je dobré vědět něco o mravech rozličných národů, abychom zdravě posuzovali své a abychom se nedomnívali, že všechno co je proti našim zvykům je směšné a nerozumné, což činí obyčejně ti, kteří nic neviděli." René Descartes |