Ceník
úkolů 2001/2002 k vytištění
2002 Červen
RČ | aktivita |
S |
MZ:S |
V0206-1-D-(1,2,3,4) | ÚČAST NA TÁBOŘE |
20S/ den |
? |
Orlí péra |
400S |
|
|
V0206-2-D-(3) | ROY TÁBORA |
|
10S |
(umístění v první třetině účastníků) |
10S |
|
|
V0206-3-D-(3,4) | VÝROBA PROTOMU |
10S/ protom |
? |
REALISACE PROTOMU |
5S/ protom |
? |
|
V0206-4-D-(2,4) | TÁBOROVÝ INTERNET |
2S/ stránku |
? |
V0206-5-D-(1,4) | ÚČAST NA TÁBOROVÉ STAVBĚ |
4S/ stavbu |
? |
V0206-6-D-(2,3) | VEDOUCÍ SLUŽBY Jako vedoucí služby máš 0-10S podle anonymní ankety, kde tě každý člen služby ohodnotí v rozmezí 0-10 S. |
dle ankety družiny |
10 |
V0206-7-D-(3,4) | SAMOSTATNÁ PRÁCE |
|
? |
Udělat samostatně úkol ve službě: práce, příprava jídla |
2S/ úkol |
? |
|
V0206-8-D-(1) | VODOMIL |
|
? |
ranní potopení |
á 3S |
? |
|
uplavání 500m |
á 3S |
? |
|
V0206-9-D-(1) | Zapiš výkony v měřitelných disciplinách na počátku a na konci tábora. Spočítej průměr všech zlepšení a máš: |
5S/ 1% zlepšení |
? |
V0206-10-D-(3) | ZÍSKÁNÍ KAMARÁDA PRO CESTU K VRCHOLU |
20S |
70S |
až on získá 500S pak: |
+ 50S |
|
|
V0206-11-D-(2,4) | RUKODĚLNÝ VÝROBEK Za každou ukončenou rukodělnou práci máš |
á 2S |
? |
V0206-12-J-(2,3) | ANGLIČTINA NA TÁBOŘE |
|
? |
Udělej plakát
s 200 nejpotřebnějšími anglickými slovíčky (Skautský slovníček, TDC) |
30S |
|
|
vyvěs na oznamovatel a iniciuj Jamboree za 20S, kde lze používat pouze posunků nebo angličtiny a za použité české slovo:-1bod |
-1 bod/ české slovo) |
20S |
|
V0206-13-D-(4) | HRA NA HUDEBNÍ NÁSTROJ Hraješ na hudební nástroj, nebo se začneš učit: foukací harmonika, flétnička, rytmické nástroje, atd. |
|
20S |
V0206-14-D-(2,4) | NEJKRÁSNĚJŠÍ SBÍRKA Založ si Nejkrásnější sbírku (rozšíření tvého ExpeDu) Za každou stránku má |
1 S/str |
? |
V0206-15-J-(2,3) | PRŮVODCEM PO VLASTNÍ OBCI: Proveď hosta zajímavě po své obci.Potřebné informace sepiš a nalep do ExpeDu |
|
|
Za soupis informací do ExpeDu |
10S |
10S |
|
Za realizace průvodce s hostem |
á 10S |
? |
|
V0206-16-D-(2) | Přepiš svoje táborové internetové stránky na počítači dej do ExpeDu |
2S/ str |
? |
|
|
||
V0206-17-D-(2,4) | URČOVÁNÍ
NEZNÁMÝCH PŘÍRODNIN A ŽIVOČICHŮ |
|
|
Za každou tobě neznámou přírodninu(i živočicha), určenou pomocí atlásku |
á 2S |
? |
|
BIVAK v plastovém tunelu |
|
15S |
|
BIVAK v dešti |
|
25S |
|
V0206-19-D-(3,4) | PODNĚT K RODINNÉMU SKAUTOVÁNÍ |
20S/ den |
|
V0206-20-D-(4) | Tréning vůle (viz prázdninový inspiromat) |
1S/ den |
|
RČ | aktivita |
S |
MZ:S |
V0205-1-J-(3) | KRITICKÁ SITUACE |
|
-? |
1) odečíst 20% všech svemů |
-? |
|
|
2) pokračuješ:přičti si 50 |
50S |
|
|
V0205-2-J-(2,3) | BRAINSTORMING |
|
50S |
vytvoř ceník S a na jeho základě hledej možnosti náhrady ztracené výšky |
50S |
|
|
V0205-3-D-(2) | MYŠLENKY A CITÁTY |
|
? |
založ sbírku povzbuzujících myšlenek |
á 2S |
|
|
V0205-4-J-(1, 2) | LEHKÁ VÝZBROJ |
|
120S |
viz úkol VO11-5-J-(2) pokud nesplněn: |
90S |
|
|
ujít s výzbrojí a výstrojí 5 km |
30S |
|
|
seznam použité a chubějící výstroje |
30S |
|
|
V0205-5-J-(1,3) | ZÁCHRANA |
|
30S |
fixovat zlomeninu a na plachtě odtáhnout kamaráda 500 m |
30S |
|
RČ | aktivita |
S |
MZ:S |
V0204-1-D-(1,3) | TRENINK: |
|
? |
1) získání trenera (3) |
40S |
40S |
|
2) získání specialisty na odborku (3) |
10S |
10S |
|
3) treninková motivace: při zlepšení výkonu se rozdíl svemů zdvojnásobuje (1) |
2x více S |
? |
|
vytvoření vlastního treninkového plánu(1) |
20S |
20S |
|
50 schodů se zátěží 4 kg nahoru |
á 2S |
? |
|
50 schodů se zátěží 4 kg dolů |
á 1S |
? |
|
50 schodů bez zátěže nahoru |
á 1S |
? |
|
50 schodů bez zátěže dolů |
á 0,5S |
? |
|
V0204-2-J-(3,4) | TÁBOROVÁ EXPEDICE |
|
100S |
projekt (bez ohledu na realisaci) |
70S |
70S |
|
týmově zpracovaný projekt = premie |
+30S |
+30S |
|
V0204-3-J-(2,4) | TVORBA |
|
400S |
1)zpracovat výtvarně: krajinu, portrét, detail, akci jako: malbu, fotografii a text a to max.2x ( tj.24 výtvorů) |
á 5-10S |
240S |
|
2)výstřižky jako vzory: malba, fotografie, text pro krajinu, portrét, detail a akci |
á 10S |
120S |
|
V0204-4-J-(2,4) | POZOROVÁNÍ A DOKUMENTACE |
|
240S |
1) zdokumentuj malbou, fotografií, textem do ExpeDu zajímavou stavbu |
3x 20-40S |
120S |
|
2) zdokumentuj malbou, fotografií, textem do ExpeDu přírodní objekt |
3x 20-40S |
120S |
|
V0204-5-D-(3) | HLÁŠENÍ REDAKCI |
|
20S/měs |
RČ | aktivita |
S |
MZ:S |
V0203-1-J-(2) | HON NA INFORMACE: |
|
94S |
kvíz (54 otázek) |
|
54S |
|
rychlost hledání: do 48 hod prémie |
|
+ 40S |
|
rychlost hledání: do týdne prémie |
|
+ 20S |
|
V0203-2-D-(1) | SÍLA (pro horolezce životně důležitá). |
|
300S+ |
1) každý shyb: |
3S |
? |
|
za každých 15 sec výdrže |
1S |
|
|
2) výdrž v kliku na zemi |
|
? |
|
3) výdrž v závěsu na hrazdě (větvi) |
|
? |
|
4) udrženi se na holém kmeni (průměr 30 cm) |
|
? |
|
5) v předpažení obouruč udržet 2 kg (PET lahev) |
|
? |
|
6) udržet papír v sevřeném kolíčku na prádlo |
|
? |
|
V0203-3-J-(2) | TVŮJ VRCHOL A POČÍTAČ |
|
155S |
1) na počítači vytvoř tabulky: Přehled dosažených svemů Atletické výkony Vystoupané schody Převýšení Všestrannost: svemy podle kódů Kilometry pěšky Kilometry na kole Kilometry na lodi Všestrannost: svemy podle kódů |
á 15S |
135S |
|
POZOR!!! STEJNÉ TABULKY RUČNĚ |
á 5S |
45S |
|
2) naskenování hory a zakreslení trasy k vrcholu |
|
25S |
|
3) program automatického posunu obrázku lezce po trase na základě zadaných tabulkových S |
|
40S |
|
V0203-4-D-(3) | KAMARÁDSTVÍ: |
|
60S +? |
1) máš dobrého, spolehlivého kamaráda |
30S |
|
|
2) máš kontakt se zahraničním kamarádem |
30S |
|
|
3) každá přečtená knížka o přátelství, premie: |
á 5S |
? |
|
V0203-5-D-(4) | PIRÁTOVY ÚKOLY: |
|
40S +? |
1) graficky zpracovaná 1 stránka do
ExpeDu o výpravě, zajímavém zážitku z tábora a pod. |
|
|
|
zhodnocení podle obsahu |
20S |
|
|
zhodnocení podle formy |
20S |
|
|
V0203-6-D-(2, 4) | SETKÁVÁNÍ S UMĚNÍM: |
|
? |
výstava obrazů, plastik, fotografií, grafiky, museum, zámek |
á 10S |
|
RČ | aktivita |
S |
MZ:S |
V0202-1-D-(2) | TVOJE INFO-POLE |
|
200S |
1) vysvědčení(i lidová, či hudební škola) za každou známku: |
|
1=7S |
|
2) testy na přijímací zkoušky |
á 10S |
? |
|
3) celkem |
|
? |
|
V0202-2-J-(2) | PEČENÍ: |
|
70S |
1) chleba |
40S |
|
|
2) sladkého pečiva |
30S |
|
|
V0202-3-D-(4) | NÁPADY |
1S/ nápad |
? |
V0202-4-D-(4) | FAKTOGRAFIE |
5S/ 1den |
? |
V0202-5-J-(4,1) | PROJEKT JARNÍCH PRÁZDNIN: |
|
220S |
sólo: |
50S |
|
|
v týmu - prémie: |
20S |
|
|
realisace projektu: (max.30 projektů) |
5S/ projekt |
150S |
RČ | aktivita |
S |
MZ:S |
V0201-1-D-(1,2,3,4) | OSOBNOSTNÍ ROZVOJ: alespoň hodinová účast na aktivitách v oblasti: |
|
? |
alespoň hodinová účast na aktivitách v oblasti: |
|
|
|
1) SPORTU (1,3) |
á 5S |
? |
|
2) KROUŽKŮ ODBORNÝCH, JAZYKOVÝCH (2, 3) |
á 5S |
? |
|
3) KROUŽKŮ VÝTVARNÝCH, HUDEBNÍCH (4, 3) |
á 5S |
? |
|
4) SPORTOVNÍ UTKÁNÍ (1, 3) |
á 10S |
? |
|
5) PRESENTACE DOVEDNOSTI: výstava, soutěž, akademie apod. (4,3) |
á 10S |
? |
|
6) JÍZDA NA KOLE |
1S/ 10km |
? |
|
7) PLAVBA NA LODI (ruční pohon) |
1S/ 1km |
? |
|
V0201-2-J-(1) | MRAZIVÁ NOC: přespat venku (balkon) při - 5°C |
|
20S |
V0201-3-J-(4) | EXPEDIČNÍ VAŘENÍ |
|
25S |
1) opatřit lihový vařič + pevný líh |
|
5S |
|
2) nákup 2 porcí instantní polévky |
|
5S |
|
3) "eintopf" na sporáku |
|
5S |
|
4) "eintopf" na lihovém vařiči doma |
|
5S |
|
5) "eintopf" na lihovém vařiči venku |
|
5S |
|
6) porovnat časy, spotřebu lihu, zapsat |
|
5S |
|
V0201-4-J-(2) | LIDSKÁ ENERGETIKA kviz |
|
21S |
V0201-5-D-(1) | TVOJE FIT CENTRUM: soupis možností a příležitostí |
á 1S |
50S |
20 min využití nářadí, příležitosti: sólo: |
á 1S |
6S/den |
|
s kamarádem (družinou) |
á 2S |
12S/den |
|
V0201-6-D-(2) | CIZÍ JAZYK: do A6 (TM) psát slovíčka a memorovat |
1S |
100S/měsíčně |
|
zapamatované slovíčko |
1S |
|
RČ | aktivita |
S |
MZ:S |
V0112-1-J-(4) | SOUPIS MEZILIDSKÝCH VZTAHŮ: |
|
30S |
Konstruktivní vztah |
1S |
|
|
Destruktivní vztah |
1S |
|
|
V0112-2-D-(1) | VÝSTUP NA OSMTISÍCOVKU PO SCHODECH: |
|
801S |
1 m = 5 schodů |
1S/ 50 schodů |
|
|
V0112-3-J-(4) | EXPEDIČNÍ STRAVA |
|
60S |
1) příprava ryby, nebo kuřete |
30S |
|
|
2) příprava ochucených vloček |
30S |
|
|
V0112-4-J-(3) | HLAD |
|
150S |
3 denní existence s 100 g vločkové směsi: |
50S/ 1den |
|
|
V0112-5-J-(3) | VELKÝ DOBRÝ SKUTEK |
|
60S |
RČ |
aktivita |
S |
MZ:S |
RYCHLOST POCHODU |
|
? |
|
|
do 4 km/hod |
1S/1km |
|
|
nad 4 km/hod |
2S/1km |
|
|
nad 6 km/hod |
3S/1km |
|
|
nad 8 km/hod |
4S/1km |
|
|
Test oblečení v lijáku (2hod zkouška) |
10S |
|
SEPSÁNÍ PŘEDSTAVY O SVÝCH CÍLECH |
20 |
70S |
|
|
dalších 5 variant |
10S/ variantu |
50S |
OSOBNÍ ENCYKLOPEDIE |
1S / 1 str. |
? |
|
VÝROBA VÝSTROJE: |
|
60S |
|
|
1) pončo |
10S |
|
|
2) váček na doklady a peníze: |
10S |
|
|
3) pouzdro s popruhem na A5 zápisník - ruční šití |
25S |
|
|
nebo pouzdro s popruhem na A5 zápisník - šití na stroji |
40S |
|
SOUPIS VÝZBROJE A VÝSTROJE |
|
110S |
|
|
natábor a na třínedělní expedici do volné přírody |
30S |
|
|
zvážení jednotlivých položek v gramech |
60S |
|
|
zpráva redakci nebo Kybovi |
20S |
|
RČ | aktivita |
S |
MZ:S |
V0110-1-J-(4) | TVOJÍ PŘEDKOVÉ A TVOJE PŘEDPOKLADY |
|
24S |
1)Silné stránky tvých 2 rodičů+2 babiček + 2 dědečků |
á 3S |
18S |
|
2)výběr 3 odborek |
á 2S |
6S |
|
V0110-2-J-(2) | A) KVÍZ (10 otázek) |
á 2S |
20S |
V0110-2-D-(1,2,3,4) | B) SKAUTSKÁ ZDATNOST A ODBORKY: |
|
4900S |
každý bod nováčkovské zkoušky |
á 10S |
310S |
|
1.stupně |
á 15S |
1320S |
|
2.stupně |
á 20S |
2020S |
|
odborky (3x) |
á 20S |
900S |
|
tři Orlí péra |
|
400S |
|
V0110-3-D-(1) | UŠLÉ KM |
|
|
1) Ušlé kilometry (rychlost do 4km/h) |
1S/ 1km |
? |
|
2) Převýšení |
1S/ 10m |
? |
|
V0110-4-J-(4) | TVŮJ PAPÍROVÝ INFOSYSTEM |
|
|
A 6 (Time manager TM) |
|
8S |
|
A 5 (skautský zápisník SZ) |
|
8S |
|
A 4 Expediční dokumentace(ExpeD) |
|
8S |
|
V0110-5-D-(2) | 1) ČETBA: |
20S/ 100str. |
? |
V0110-5-J-(2) | 2) BIBLIOGRAFIE TVÝCH ZÁJMŮ |
1S/ 1knihu |
20S |
V0110-6-D-(2) | MĚSÍČNÍ HLÁŠENÍ REDAKCI |
|
20S |
RČ | aktivita |
S |
MZ:S |
V0109-1-J-(4) | HORA |
8S/4S/4S/2S/2S |
20S |
V0109-2-D-(1) | ATETIKA |
|
2000S |
chlapci: 60m |
(12,3-Xsec).122S |
|
|
chlapci: 500m |
(180-Xsec).6,2S |
|
|
chlapci. dálka |
(Xcm-180).1,67S |
|
|
chlapci: tenisák |
(Xm-7,0).9,7S |
|
|
děvčata: 60m |
(13,1-Xsec).116S |
|
|
děvčata: 300m |
(69-Xsec).27,8S |
|
|
děvčata: dálka |
(Xcm-170).2,1S |
|
|
děvčata: tenisák |
(Xm-7,0).13,4S |
|
|
V0109-3-D-(1,4) | MODRÝ ŽIVOT |
1 bod =1 S |
7S/den |
V0109-4-D-(3) | ODDÍLOVÉ PODNIKY |
včas/pozdě |
? |
družinovka |
20S/ 15S |
? |
|
oddílovka |
15S/ 12S |
? |
|
výprava |
40S/ 30S |
? |
|
skautská akce |
20S/ 15S |
? |
|
V0109-5-J-(2) | ZJIŠTĚNÍ ÚDAJŮ |
|
26S |
1) nejvyšší hory |
|
8S |
|
2) osmitisícovky |
|
6S |
|
3) osobnost v oboru |
|
12S |
|
V0109-6-J-(4) | VÝROBA TABULEK |
|
15S |
Moje atletické výkony |
|
5S |
|
Můj modrý život |
|
5S |
|
Přehled mých SVM |
|
5S |